torsdag 17 juni 2010

Jag lever. För tillfället fylls mina sommarlovsdagar (eller ledighet kanske jag ska säga, för i augusti kommer jag inte att sätta mina fötter på Per Brahe igen) med utbildningar, körkortsplugg (snart, snart), och True Blood avsnitt. True Blood. Alltså, den serien. Så himla bra. Är beroende och besatt på samma gång. När jag vet hur man lägger upp videoklipp på bloggen ska jag visa er introt, som är så snyggt att jag dör. Japp. Hade också tänkt att visa en bild från studenten, men det vill sig inte alls just nu. Den föreställer i alla fall ett lakan med vår fina text "SP-Media vill tacka Wikipedia". Och jag vill tacka alla som har gjort mina tre år på Peset bäst, bäst, bäst. För det har det varit.

2 kommentarer:

  1. sorligt,fan. ändå! vore trevligt och ses! krampådigochpuss

    SvaraRadera
  2. ja, lite grann. absolut, alltid trevligt att ses joanna. fika snart, snart. fika är bra. massvis med pussar och bamsekramar från mig till dig.

    SvaraRadera