tisdag 19 oktober 2010



.
Den här snygga damen har jag hängt med idag. Vi tog en tripp till Portobello Road och kikade in i nästan alla butiker på gatan. Den är så mycket bättre än Oxford Street jag har kommit fram till. Ett blått linne med kaniner på från "Appletree Boutique" fick följa med hem. Fint, värre. Jag köpte också en liten blommig-hatt-med-rosett-hårspänne. Kunde inte låta bli. Ska nog inviga det imorgon när vi ska till Notting Hill Art Klubb. L och jag tog också en promenad nu på kvällskvisten, under dom hukande lövträden. Det är så fint med hösten, gillar känslan av att de svarta tygskorna är alldeles för tunna att ha på sig. Fötterna blir som isbitar, ungefär.
.
Idag tog äldsta pojken min hand. Det har han aldrig gjort innan. Jag blev glad och lite varm sådär. Och minstingen satt nära mig i TV-soffan och lutade sitt huvud mot min arm när vi såg på film. Och kramade mig när jag lämnade honom på nursery. Sådana där saker kan göra ens dag och det tycker jag är så fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar