måndag 13 december 2010

Det är måndag kväll och jag är sprängfylld av "åka hem-pepp". Fyra och en halv dagar kvar. Trodde aldrig att jag skulle sakna alla där hemma så mycket som jag faktiskt gör. Men oj, vad jag trivs här. På lördag landar jag i snön. Åh, vad fint det kommer bli. Annars har jag gräsligt ont i halsen, dom där barnbacillerna är inte att leka med alltså. Host. När jag åker tillbaka har jag planerat att köpa med mig minst tjugofem påsar av det här:



Bästa chipsen i världen. Nu blir det sängen, bums.

3 kommentarer:

  1. Visste att jag skulle sakna dig såhär mycket.

    SvaraRadera
  2. wiiiiiiiiiie!
    tänk vad fort tiden går när man har roligt :D
    du är bästa chipset i världen.

    SvaraRadera
  3. Skaar: <3

    Sandra: Eller hur, det stämmer verkligen. Tiden går för fort, rinner genom händerna känns det som. Kan inte fatta att det är jul. Men fint är det. Ses snart, finis!

    SvaraRadera