lördag 15 januari 2011


.
Nej, jag har inte färgat håret. Inte alls. Skulle nog aldrig falla mig in, även om jag rysligt gärna vill ha rött hår. Rött som ett höstlövsträd. Drog lite i kontrasterna bara.
Imorse brände jag i vanlig ordning bröden i brödrosten, så att brandlarmet nästan gick och jag fick öppna altandörren och frenetiskt vifta med den rutiga kökshandduken. Ute blåser det vindar i orkanstyrka. Min första helg i London tjugohundraelva ska tillbringas med löningen på Urban Outiftters. Och lite andra affärer. Det blir bra det. Ikväll känns det som att en pub skulle sitta finare än snus.

2 kommentarer:

  1. ÅH VAD DU ÄR FIN.
    SITTER OCH LER SÅ FIN.
    OCH JAG SKRIVER MED STORA BOKSTAVAR.
    FÖR ATT DU ÄR SÅ FIN.

    SvaraRadera
  2. ÅH, VAD JAG TYCKER OM DIG MIN KNÄPPIS. ska du säga, snyggo. saknar dig. hoppas du har det bra. brå. PUSS!

    SvaraRadera