tisdag 5 oktober 2010

AM och PM. Eller tvartom? Eftermiddag och formiddag blandas ihop. Jag oker tog, frogar femton personer om vagen, skrattar for att allt gott so in i helsike fel, ringer taxischaufforer som alskar Abba, och ler ot London och den lustiga vanstertrafiken. Barnen ar fina, den yngsta hatar mig emellanot, men det gor inget, han ar ju i trotsoldern. So jag skyller po det. En inneboende amerikan och barnens mormor stoter jag po i dorroppningen. Hon pratar och gestikulerar som ingen jag har traffat gjort tidigare, helt underbar, och jag ler fnissar over min kopp te.

Tack och hej for mig och london dag ett.

4 kommentarer:

  1. haha åh sötklantcilla <3

    SvaraRadera
  2. åh vad kul med ett nytt inlägg! roligt med alla nya personligheter, miljöer osv. gulligt med mormodern. har vetat om din blogg ett tag men aldrig vågat lämna en kommentar, hihi. jag mår bra, fast har en plugghelg vilket är sjukt trååååååkigt. dina o:n istället för å:n är så söta.

    (stackars dig som hittat min blogg. blev tårögd när jag såg din kommentar för jag börjar förstå hur avlägset borta du är. fast vi inte har umgåtts så väldans mkt saknar jag ju dig.)

    SvaraRadera
  3. 1 timme och 45 minuter är ju ingen tid alls egentligen, nice :D
    haha, sverige är himla fint just nu faktiskt! färgsprakande löv, härlig luft och solen som värmer. hoppas det ser likadant ut i london ungefär? för det finns väl träd där? typ i parker och sånt?! tihi. puss

    SvaraRadera
  4. nej, det ar ju inte det! oh, det loter harligt. ja det ar precis likadant i london. alla lov ar so vackra. ja, absolut, det finns massa trad, haha. hela vor gata kantas av dom. puss puss, sandra.

    SvaraRadera