lördag 9 oktober 2010

Jag alskar London.

Men inte min datorsladd som vagrar bli itryckt i min adapter som tydligen ska funka i hela varlden. Nej, inte i mitt lilla rum i Kensal Rise, inte. So tills dess at jag har kommit underfund med hur jag ska gora, for ni sta ut med mina o:n och a:n po helt fel stallen.

De senaste dagarna har jag druckit for mycket Starbuckskaffe (det ar ju so gott), besokt Westminister med vor inneboende amerikan, promenerat runt po Oxford Street tills fotterna varkte, (det ar so mycket folk att man knappt for plats), besokt Portobello Road Market som jag gillar starkt (fina butiker, ja!), myst med tvillingarna som jag nu borjar lara kanna ordentligt. Jag tycker om dom. Mycket. Sedan har jag fikat lite till. Besokt en engelsk pub och rokt dyra cigaretter i tiopack.

Imorgon har jag varit har en vecka. Kanns som att jag har bott har i en evighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar