fredag 29 oktober 2010

När jag längtar hem brukar jag titta på dom här bilderna bland annat:



En kväll, bland många, på Vätterstranden där jag och Julia posar väldigt oseriöst.

Solnegång vid sommarstugan.

När jag och Julia åkte till Hooks för att rida på envisa hästar.

Min innergård.

När jag, Julia och Lina tog en tripp för att utforska Göteborg nattklubbar. Vi levde livet med vin, cigaretter, dans och gitarrspelande på högsta studentlägenhets-balkongen. En av dom finaste helgerna jag har varit med om.

När det hade snöat så mycket att jag och Linda bestämde oss för att bygga en gigantiskt snökoja.
En av kvällarna vi festade i Helenas rum (krullet är så fruktansvärt söt på denna bilden).

Det här var första gången jag träffade Joanna i nyktert tillstånd. Hon var så fin och rolig även då.

Strosade runt i Röda Korset affärer med dessa kvinnor en hemskt varm sommardag.

En festlig kväll hos Ramona.

När Lina fyllde myndig. Finfinfin kväll.
Emmaboda-som var bästa veckan i mitt liv.

När Crystal Castles spelade dog vi lite smått. Eller mycket.
.

6 kommentarer:

  1. fan vad fint saknar dig förjävla mycket nu. och jag ringde dig igår minsann, SUMMEEEEERRAIN! pussochmerpusss!!!

    SvaraRadera
  2. åh, saknar dig som satan, joanna. jag blev fullkomligt blödig och gråtfärdig igår när du (och skaar) ringde. haha, tack. ni gjorde min kväll. synd att det bröts bara. men förstår att du inte kunde prata så länge. det är ju dyrt som attan. PUSSPUSSPUSS.

    SvaraRadera
  3. har inte läst din blogg på evigheters evigheter eftersom jag aldrig kommer ihåg vad den heter men efter mycket snokande hittade jag den igen (<3) och detta inlägget fick mig att nästan dö, blev alldeles blöt i ögat! Jag saknarsaknarsaknar dig. verkligen. Och jag sa "häst" trettio gånger i olika tonfall, ett gällt skrikande HÄÄÄÄÄSt, ett kort och Hitlerigt heicht, ett heeeeeeeeeest, ett hist, ett hust och en ponni, men då hade samtalet brutits, buuuuuhuhuuh. snart är det jul <3

    SvaraRadera
  4. haha åh, sötunge. och jag blev jätteblöt i ögat igår när ni ringde mig. började nästan gråta. så fint. jag längtar efter dig också hitlerigt heicht (hahahaha). snart, snart kommer jag hem <3 håll ut. det är inte så värst långt kvar!

    SvaraRadera
  5. Det här inlägget blir jag så himla sorgsen av trots att det är så väldigt jättefint! :* (du i snöhögen och julia på emmaboda <3)
    det där telefonsamtalet, förresten, var så oerhört känsloladdat att jag inte ens minns knappt.

    SvaraRadera
  6. haha, jag blir också sorgsen men lycklig på samma gång. ja, alltså jag grät nästan när ni ringde. ni är så fina! <3

    SvaraRadera