onsdag 10 november 2010





Alltså. Freddie Mercury är min musik-gud, har alltid varit, kommer alltid att vara. Hans röst är så vansinnigt bäst och om inte han hade varit bög och död hade jag gift mig med honom. Minns när jag som liten flicka satt och diggade Queen-låtar i min uråldriga bandspelare (det var på tiden innan Mp3:n hade uppfunnits) i bilen på väg till sommarstugan. Skulle göra precis vad som helst för att få se dom live. Vilket tyvärr aldrig kommer att hända. Varför dog du, Freddie? Va? Kan du inte bara återuppstå, som jesus? Eller kan någon spola tillbaka mig till åttio-talet.
Snälla?

2 kommentarer:

  1. Han ser ut som en hästhästhäst.
    jag har en blogg nu, hiih/häst.

    SvaraRadera
  2. nej, han ser ut som min pappa i unga dagar. Och han är snyggsnygg här, och bäst. åh. jag ska se we will rock you = musikal med queenlåtar. kommer dö. i alla fall. vad fint! ska klicka in mig på den nu, dåva. puss på mulen.

    SvaraRadera