måndag 29 november 2010


Haha, åh. Bäst.

"There ain´t no party, like my nannas teaparteeey. Haii, hooo."

OHMY, nu har första snöflingorna landat i London. Så mysigt. Skolorna har inte stängt än dock. Har dragit minstingen på sparkcykeln till Nursery i trasiga gummistövlar och sedan handlat ännu mer julklappar på Oxford St. Fin dag. Klockan är fyra och det börjar redan mörkna utanför fönstret. Jag sitter och tänker att när jag kommer hem hem hem, vilket jag gör om nitton dagar ska jag bänka mig i min brors förhoppningsvis julpyntade etta och titta på säsong två av Flight of the Conchords. Och förstås sitta hemma på Kålgården bland mamma-och-pappa, pepparkakor och julmys. Träffa fina människor. Gå till Bongo. Tycker jag om att längta efter saker. Det blir ju så roligt när man äntligen ses.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar