lördag 6 november 2010

Trailern till en utav mina absoluta favoritfilmer kommer här:


3 kommentarer:

  1. Åh! Denna såg jag med dig ciillha.<3 Verkligen en fin film. Verkligen fin. Och han den där destruktiva brodern som är snygg och typ 50 år och killen som inte pratar som har någonting att göra med att han vill bli pilot, du vet dooom, dom är så himla himla fina.

    (Jag älskar att du kommenterar typ alla mina inlägg. Fortsätt med det är du snäll. Pleease.)

    SvaraRadera
  2. jag vet, skaar. andra dagen i rad såg jag den med dig. då är det en bra film, hihi. jag älskar den. menar du uncle frank som är bög och försökte ta livet av sig? han är så fin. och farfarn med, haha. bästa scenen är när dwayne (storebrodern) skriker "fuuuuuuuuuuuuuuuck" och gråter av frustration för att han upptäckte att han är färgblind. åh. minns du?

    jag ska fortsätta med det. apsolutley. promise <3

    SvaraRadera
  3. Ja! Uncle Frank! Så himla het i sin sorgsenhet. (Jag tror att jag har hittat anledningen till varför jag tänder på medelålders män. Jag tror nog att det ofta ligger en sorgsenhet över dem. Hos dem. Och det är så himla fint. Hu!)
    Jag minns den scenen. Den är typ fruktansvärd. Men bra. Huh.

    <3

    SvaraRadera