torsdag 6 januari 2011


Kålis.

Åh, imorgon är det back to work igen. Har haft tre himla, himla fina veckor och önskar att jag kunde spola tillbaka tiden lite grann. Nytt år, nya krafter, entusiasmen på topp blandat med lite resfeber och nervöst nagelbitande är känslorna just nu. Tycker om att flyga, skulle bara vara fint att ha lite resesällskap. Någon att handsvettas med när flygplanet skakar och sådär.

Igår hade Anna fest och det var bäst. Sedan ett snabbt men underbart Bongobesök. Måste ju säga farväl till min favoritsunk-bar. Kommer sakna värmen inomhus, morgonrocken, långa mysfrukostar, parkettgolv, att vandra endast mellan köket och soffan en hel dag, bli ompysslad av finaste päronen. (Nej, nu ska jag sluta vara sentimental. Foer helvede).

Nästa gång jag sätter mina sandaler i Svedala kommer det vara juli och varmt.
Fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar