fredag 2 april 2010

Göteborg.

Förra helgen var jag i Göteborg med två vänner. Vi gick runt i stadens secondhand- affärer, såg musikalen Guys and Dolls, och åt god mat. Nu måste jag visa lite bilder (som är tagna med min mobilkamera. Glömde kameran, nämligen. Typiskt mig).


Jag tycker om byggnaderna i Göteborg. Gammeldags och fina.

Vi bestämde oss för att se sura ut, men egentligen var vi glada.

Det finns faktiskt inget godare än sushi.

Andra dagen åt vi lunch på Pasta Prego. Min tallrik bestod av kyckling och knaperstekt bacon. Det var hur gott som helst.

Sedan åkte vi lite mer spårvagn.
.
Några bilder från musikalen togs inte, av den anledningen att man inte fick fota där. Men den var mycket bra. Vi satt på tredje balkong, och jag fick svindel ibland när jag tittade ner. Men det gjorde inte så mycket. Vi hade fin utsikt om man säger så.
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar